Jednym z bardziej popularnych mediów reklamowych są folie samoprzylepne. Są one stosunkowo tanie w produkcji i mają szerokie spektrum zastosowań. Wśród takich materiałów reklamowych można znaleźć także folie owv. Co to takiego? Skrót pochodzi od pełnej nazwy – “one way vision”, co w wolnym tłumaczeniu znaczy “widoczność z jednej strony”. W tym przypadku nadruk nanoszony jest na specjalną folię, która posiada bardzo małe dziurki, coś w rodzaju perforacji. Umożliwiają one przepuszczanie światła i nie ograniczają widoczności ze strony nie posiadającej nadruku.

FOLIE REKLAMOWE - ZAMÓW! >>>

Do czego stosuje się folie owv?

Ze względu na swoje właściwości, tego rodzaju materiały reklamowe umieszcza się na przezroczystych powierzchniach, takich jak szyba. Najczęściej owv spotyka się na witrynach sklepowych, samochodach służbowych oraz w autobusach komunikacji miejskiej i tramwajach. Pozwalają one na ekspozycję reklamy bez ograniczania widoczności klientów i pasażerów. Ze względu na perforację, folia one way vision wpuszcza także słońce do pomieszczeń i wnętrz pojazdów, jednak przepuszczalność światła sprowadza się do mniej więcej 80% jego natężenia. Powoduje więc lekkie zaciemnienie, które jednak nie powinno być przeszkodą dla osób znajdujących się w biurze lub w pojazdach komunikacji miejskiej.

Jedna folia, wiele możliwości

Folia one way vision ze względu na swoje właściwości, coraz częściej służy za element witryny sklepowej, przy czym nie musi pokrywać całej powierzchni szyby. Można wycinać z niej rozmaite kształty i łączyć z pozostałymi elementami danej koncepcji reklamowej. Koszt wyprodukowania reklamy na folii one way vision nie jest wysoki i tylko niewiele wyższy od druku na zwykłej folii samoprzylepnej. W przypadku nanoszenia owv na powierzchnię szklaną, zasady są bardzo podobne jak przy klejeniu zwykłej folii. Pamiętać trzeba jednak o tym, że folia jednostronnie przepuszczająca światło jest odrobinę delikatniejsza od jej tradycyjnych zamienników, należy więc zachować wyjątkową ostrożność przy jej aplikacji.