Reklama od wielu już lat jest nieodłączną częścią każdego, mniejszego lub większego biznesu. Jedyną różnicą w reklamie małych firm, a dużych jest kapitał, jaki firmy na to przeznaczają.

Reklama dźwignią handlu

Nie od dziś wiadomo, że specjaliści wykorzystują wszystkie sposoby, aby zachęcić nas do zakupu prezentowanego produktu. I tak też się dzieje z wielkoformatowymi bilbordami, reklamami naklejonymi na samochodach, czy rozklejonymi na przydrożnych słupach ogłoszeniowych.

Technologia w reklamie

Jedną z technologii wykorzystywanych w reklamie są folie wylewane. Jest to nic innego jak samoprzylepna folia, którą można oklejać dowolne powierzchnie. Nie od dziś stosuje się taką technikę w reklamie. Jednak właściwości folii wylewanej, pozwalają na większą swobodę w oklejaniu różnych, najbardziej wymyślnych kształtów. Najczęściej folie wylewane stosuje się na powierzchniach o dużych nierównościach, obłościach. Folię tą, po poddaniu obróbce w odpowiedniej temperaturze, możemy z łatwością dostosować do każdego kształtu. Specyfiką jej jest, jakby, zapamiętanie kształtu i całkowite doleganie na całej powierzchni. Doskonale sprawdza się, przy oklejaniu samochodów firmowych, które mają przez wiele lat służyć firmie, a tym samym muszą zachować zaaplikowaną reklamę na lata. Na folii można wykonywać dowolne nadruki, wykonywane zarówno metodami wielokolorowymi jak i wektorowymi. Zastosowanie różnych technik, również łączenie ich ze sobą, nie obniża trwałości i właściwości folii. Ale można ją również wykorzystać na powierzchniach płaskich. Właśnie ze względu na swą długą żywotność, pięć do siedmiu nawet lat, jest z powodzeniem stosowana i wykorzystywana przez wiele firm.

Cena i ocena

Folie wylewane z pewnością nie należą do najtańszych. Ale trzeba pamiętać, że zaletą jest ich trwałość, co często przekonuje przedsiębiorców do ich zastosowania. Niestety nie są odporne na promieniowanie UV, czy chociażby ścieranie, ale zastosowanie laminowania i technik pokrewnych, zapewnia zachowanie kolorów i dodatkowej warstwy chroniącej nadruk.