Pudełko reklamowe to niekwestionowany hit ostatnich lat. Nowoczesny design, świetnie przemyślana kompozycja oraz wysokiej jakości druk sprawiają, że są one chętnie zatrzymywane przez klientów na dłuższy okres czasu.

Projekt pudełka to dla wprawnego grafika kilka chwil. Również profesjonalnym drukarniom nie zajmie dużo czasu wydruk i składanie pudełek (zazwyczaj jest to opcja dodatkowo płatna).

Decydując się na inwestycję w pudełka reklamowe, warto pamiętać o tym, że nie muszą one posiadać uniwersalnego, prostokątnego kształtu. Świat geometrii przestrzennej obfituje w wiele ciekawych form przestrzennych, które idealnie sprawdzą się jako pudełeczko z przekazem.

Zaprojektowanie niesztampowego kształtu pudełka nie musi stanowić problemu. Rozwój programów graficznych sprawił, że nawet przy braku wykwalifikowanego grafika obok- laik będzie umiał go obsłużyć. Przed większą kampanią reklamową, zdajmy się jednak na profesjonalistów, na własne pomysły i realizacje przyjdzie czas później.

W przypadku obdarowania klientów drobnym, słodkim upominkiem postawmy na pudełka poduszki. Ich kształt przypominający spłaszczony walec idealnie sprawdzi się jako kryjówka dla smacznej krówki, czy owocowego karmelka. Dość duża powierzchnia przedniej i tylnej ścianki zapewni miejsce na reklamę. Podczas nadrukowywanie istotnych informacji warto poddać je ścisłej selekcji. Umieszczanie kilkunastu telefonów kontaktowych nie usprawni w żaden sposób kontaktu.

Pudełka reklamowe tzw. rulony to alternatywa dla wręczanych namiętnie przez hostessy ulotek. Finezyjnie zwinięcie oferty reklamowej i umieszczenie jej w tubie, nie tylko nada jej eleganckiego charakteru, ale również zachęci klienta do zapoznania się z zamieszczonymi na niej punktami.

Małe kwadratowe pudełeczka kojarzące się z pierścionkami zaręczynowymi będą dobrym pomysłem do rozsławienia salonów jubilerskich. Umieszczenie w nich poduszeczki oraz cukierkowego pierścionka wprawi w świetny nastrój potencjalnego nabywcę.

Nowoczesne kampanie reklamowe oparte są już nie tylko na papierowym lub radiowym przekazie, ale również na zwabianiu klientów w alternatywny sposób. Ich moc przebicia jest o wiele wyższa niż stosowanych wcześniej sposobów, dlatego warto z nich skorzystać podczas kolejnej walki o inwestorów.